söndag den 21

Min första ledig helg sen jag kom hem från London spenderades med besök från Stockholm. Walter kom i fredags och åkte hem idag. Vi gjorde väl inte jättemycket. Blev en kort sväng på stan i lördags sen har vi sett The Big Bang Theory. Har nu kommit fram till att jag måste börja se det nu när jag sett två säsonger så måste jag fortsätta.
I veckan ser det ut som jag är ledig till på lördag. Känns ju lite märkligt men det kan ju ändra sig men som jag sa just nu ser det ut som det.
Nu tillbaka till Tvn.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0