17.47 fredag 26 november 2010

Fredag och det blev inte alls nån ledig vecka.
Jobb på bruksskolan i måndags och tisdag och onsdag spenderade jag 7-17 på skärgårdshemmet. Torsdag tog jag mig friheten att vara ledig för i helgen är det natt jobb som gäller.

Lördag imorgon och jag hoppas att vädret har lugnat ner sig lite så att jag kan he mig till stan för att träffa Maria. Då ska även det börjas att inhandlas lite julklappar och jag ska köpa ett par vantar till mig själv. Sen brukar det kunna slinka ner nå mer grejer också men det får vi se om.

Sen har jag kollat lite på resor till Stockholm, hade hoppats på att hinna med en sväng dit före jul. För sen efter jul hoppas jag på att komma in på nån skola och då blir det flytt och inte alls lika lätt att resa iväg när man känner för det. Men vi får se, ska ta tag i det imorgon, eller i natt på jobbet om det är lugnt :)

Har också insett att jag pratar sjukt mycket i telefon, har haft min telefon i ca 1 år och har pratat 97 timmar 36 minuter och 7 sekunder!

Hoj!


Kommentarer
Veronica

Jag hoppas du har det bra. Se till att unna dig stockholm och jag hoppas vi ses nar jag kommer hem !

KRAM

2010-11-30 @ 14:04:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0