17.38 fredag den 5 november

Magen har bestämt sig för att ha ett eget liv. Har gått ner 5 kilo för när jag äter får jag ont i magen så kan bara äta lite i små portioner. Men annars är läget helt okej. I natt väntas jobb så även imorgon.
Söndag är det cellgrupp och så ska jag försöka träffa Tim som är hemma från Stockholm, har varit det ett tag men har inte funnits tid att träffas, men nu ska det ske.

Har hunnit med en sväng på stan med Veronica idag. Hon åker iväg på torsdag till Malaysia och blir borta i 5½ vecka så det var kul att hinna träffa henne innan hon åker iväg. Vi tog en fika och gick en snabbis på stan innan allt bestämde sig för att stänga.

Nu väntar jag på middag och som vanlig på fredagar är det Tacos, ska försöka få i mig lite iaf och hoppas på att magen inte går uppror i natt för då blir det en lång och jobbig natt.
Nu blir det lite serier, hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0