17 november 2010

Onsdag och just nu ser det ut som att jag är ledig fram till nästa helg. Men vid det här laget har jag lärt mig att det oftast inte brukar hålla.

Idag har fick jag mig upp vid 13 måste nog säga att det var tackvare Rebecca och Walter som ringde och väckte mig. För sjukt så trött jag är nu alltså, hade dom inte ringt hade jag nog fortfarande legat i sängen. Men jag steg upp och städade lite istället. Har mer kvar att göra, men är ju ledig imorgon så måste ju ha nått att göra då också så fiskskålen får vänta tills imorgon.

Nu har jag gjort mig förtjänt av lite serietittande sen får vi se vad som händer.
Hoj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0