valborgs

Jag hade en riktigt bra kväll igår hos Veronica. Trots att det blev en valborgs utan brasa och grillning av korv, pinnbröd och marshmallows vilket jag tycker hör till. Så blev det den bästa valborgs på länge. Det blev istället en valborgs med trevligt folk, lekar (jag blev den mest lösaktiga), kareoke, godis mm.
Idag var jag då ledig som tur är för jag vakna alldeles bara för en stund sen. Det är illa men jag hade lite timmar att ta igen sen en vecka full av jobb.

Ikväll ryktas det om att det ska bjudas på grillat hemma, det är inte illa. Årets första grillning blir det för mig då :)
Nej nu ska jag förska hitta nå frunch att äta.

HOJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0