v18

Onsdag igen. Veckorna bara flyger förbi. Igår köpte jag och Astrid piggelin, (finns det nån godare glass) och gick en promenad längst älven. Sen blev det god middag och efter det mys hos Emma. Vid 20 tiden begav jag mig in till stan för att träffa Samuel och Gustav. Vi hade det trevligt och bara tog det lungt (jag iaf, vet inte vad jag ska säga om dom andra). Sen blev det en tväris på Max och sen hem. Idag har jag varit på båda mina jobb först hemtjänsten och sen Skärgårds. Det har gått bra och varit kul idag. Jag har haft en period då jag inte alls kännt för att jobba. Varit riktigt less på det mesta. Men nu känns det rätt okej. Jag ska ju en sväng till Stockholm på lördag och åker hem på Tisdag kväll så det kan nog vara det att jag snart har semester som gör att jobbet känns rätt bra.

Iaf nu ska jag se på lite serier. Det allra sista avsnittet av Andra Avenyn...jag fattar inte hur allt ska kunna ordna sig på ett avsnitt. Aja ha en bra kväll.

Hoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0