Stockholm 8-11 maj

Hemma igen efter några dagar i Stockholm. Jag vet inte riktigt hur det känns, det är vår, varmt och soligt i stockholm, här är det snö och inte alls så varmt. Men dom har visst lovat lite sol i helgen så jag får väl hoppas på det då.
Jag har iaf haft det underbart. Jag har bott hos Gustav i Flemmingsberg, vi har ätit god mat, glass och godis, varit på Ikea, inne i stoor schtaaan, träffat en hel del konstiga människor, bakat bullar och skrattat en massa.
Sen har Albin också umgåtts med oss nån dag. Det är konstigt att jag inte träffat han så mycket som under den tiden vi båda är i Stockholm när vi båda bor i skell. Aja det ska bli en ändring på det nu, blir att umgås mer.

Shoppat har jag hunnit med att göra och sen klippa mig också. Helt sjukt att det bara kostar 250 kr att klippa sig i stockholm medans det kostar typ 500 här...mycket märkligt. Aja ska försöka lägga upp bilder på shoppingen och kanske på frisyren också om jag orkar.

Nu blir det serier..natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0