solbränd

Jobbhelgen är slut och jag är ledig imorgon, kan inte bli så mycke bättre just nu. I helgen har jag haft en inskolningselev som jag måste säga har varit mycket duktig. Jag hoppas jag har kunnat lära henne nått så att hon inte blivit bortskrämd från jobbet. Annars har jag hunnit med att umgås med Veronica och hunnit vara en sväng på solbacken för att köpa minneskort till min kamera så nu kan jag iaf använda den. Mycket trevligt är det att ta kort med den. Sen har jag ju självklart hunnit med att sola också nu när det varit så många bra soliga dagar, bränd på näsa och mage. Det är smällar man får ta så här i början av sommaren, ska nog ordna upp sig innan sommaren är slut.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir det eller så blir det en hemma kväll, kan vara skönt men vi får se.
Nu väntar efterrätt och sen dusch, hoj!


Kommentarer
Maria, Hjärterdam

Han gör mig upprörd! Det finns som ingen förståelse för hur det är att vara ung, jag menar, skulle han gilla idén om han var 21?

2010-05-24 @ 13:08:06
URL: http://mrshearts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0