Nikon D3000

Det som skulle bli en kort sväng på stan blev en heldag på stan. Jag och mamma fick oss iväg allt försent till stan och det visade sig att vi hade en massa att göra när vi (iaf jag) trodde att vi bara skulle lämna in Benjamins studentplakatbildsak. Mamma handlade skor till sig själv, Cornelia och Ruben. Sen så köpte jag en kamera, det blev en systemkamera, Nikon D3000. Jag ska försöka lista ut hur den fungerar imorgon, måste även tvätta och städa imorgon. Har skjutit upp det i allt för många dagar nu så det är dags att ta tag i det.
Sen har jag en hel del serieavsnitt som jag också borde ta tag men det är det inte lika bråttom med.

Nu ser jag väldigt suddigt och nästan i kors så nu är det dags att lägga sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0