morsdag

Vad var det jag sa?! Tyskland skulle vinna!
Äntligen är det slut med Eurovision. Det är ju om det på Tvn i typ 6 månader så det är inte konstigt om man är gode less när det väl tar slut.
Jag tillbringade dagen på stan igår med mamma, Cornelia, Ruben och Caleb. Kvällen spenderade jag på Medlefors med Astrid, Emma, Linda och Maria. Jag och Astrid åt kyckling och pasta klet kan vi kalla det. Gott var det, synd att allt var på känsla så det blir svårt att göra det igen. Senare under kvällen droppade Emma, Maria och Linda in också. Vi såg Eurovision och jag tror att alla var överens om hur less man är på skiten. Dock var Tyskland en mycket bra vinnare, tror det var första gången den låt som jag heja på vann.
Idag är det morsdag, jag har grattat mamma och ikväll blir det middag hos farmor.
Imorgon åker jag nog till stugan med Maria, Farmor och Farfar. Vi ska lägga ut lite nät och bara ta det lugnt.
Nej nu är det dags för duschen så att jag blir klar nån dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0