livet leker

Just hemkommen efter en promenad med Fredrik. Vi gick i Ursviken idag, och det var gode varmt vill jag lova. Åhh vad jag älskar att det är försommar i Skellefteå. Det är soligt och varmt, jag slutar 14.30 imorgon och är ledig på torsdag. Sist jag kolla så lovade dom bra väder så jag hoppas dom håller vad dom lovar för jag behöver lite sol för att bli brun. En gamling sa till mig igår att hon som jag jobbade med skulle dela med sig av hennes brunhet till mig för att jag var så blek att jag såg sjuk ut. Det är illa...mycket illa. Måste styra upp det nu på min lediga tid.
Nu blir det hockey och en dusch i pausen, Sverige leder förövrigt med 3-0 med halva matchen spelad.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0