helg igen.

Som ni säkert vet så gick inte Anna vidare till Eurovisions finalen. Jag sa redan från början när hon vann i Sverige att låten inte skulle slå i Europa. Hon gjorde dock ett bra framträdandet men låten är ju inte nån höjdare.
Efter som det inte finns nått Sverige att heja på så kan jag med gott samvete heja på dom låtarna som är bra.
Tyskland har en bra låt så även Belgien. Så dom hejar jag på. Vet inte om Belgien gick vidare men jag hoppas på det. Tvivlar dock starkt att det blir att se det men om det nu blir så att det blir av har jag iaf nån att heja på.
Ikväll har jag haft en mysig kväll med Astrid och Elin i Gunnmark. Vi åt tacos och pratade en massa. Det blir lätt en massa prat när man inte setts på 1 ½ år. Elin har nämligen just kommit hem från USA. Det var iaf väldigt kul att träffa henne igen.
Nu ska jag försöka he mig i säng för att kanske orka upp en snabbis på stan med mamma imorgon.
Natti.
Tom Dice - Me And My Guitar (Belgien)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0