1 maj

Kvällen bjöd på bowling och kortspel med Erik, Veronica, Johan och Johan. Bowling visade sig vara min mindre starka sida ikväll. Det gick inte alls bra, en strike fick jag men annars var det mest streck på min rad.
Men på kort visade det sig att jag var en mästare. Jag var dock tvungen att sluta spela för att åka hem och sova för jag ska jobba imorgon. Men jag skulle nog ha fortsatt att glänsa ;)

Kvällens citat blev utalat av Johan när han skulle beskriva smaken på den nya Marabou som hade polka i sig.

"Den smakar Mariannegodis fast tvärtom"

Natti natti allesammans.

mormors rosa halsduk och min outfitt i kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0