vill inte sova för jag gruvar mig för att stiga upp..

Åh borde ha sovit för ett bra tag sen men det gör jag ju inte tyvärr.
Nej det är inte lätt att sova, pappa bygger om på toan tar ner nå tapet eller vad han nu håller på med men lever om det gör det. Sen så vill jag inte sova för jag orkar inte stiga upp. Hmm en konstig tanke men ack så sann.
Sen har jag fått nå konstiga utslag som först bara var ett litet i ansiktet sen blev det två och nu har jag ett på handleden också..blä säger jag bara!

En annan grej är ju också att min lediga söndag nu är fullspäckad med jobb. Först jobb på Hemtjänsten på morgonen sen har jag natt på Skärgårds. Om jag nu ska ränka med mina braiga matte skills så blir det 11 dagar på rad + att det är dubbla pass på söndag. Ja livet som en timvikare är inte alltid lätt. Men det har sina fördelar, man kan tacka nej (eller dom säger iaf att man kan det men man kan det inte för dom tjatar eller blir sur på en då), man kan åka ut och resa när man vill, det är rätt fritt med andra ord.

Sen en konstig sak idag, jag glömde äta lunch jag hade sett framemot den länge och sen så glömmer jag det, hur är det möjligt? Ja jag kan inte annat än säga att det varit en konstig dag idag.
Kvällen spenderade jag med Olov och Joel. Vi spela lite sällskapsspel och som vanligt så vann jag inte, jag vinner aldrig utan det gjorde Olov dock så kom jag inte sist det gjorde Joel.
Sen fick jaag erbjudande att åka med till Umeå imorgon med Olov, det hade jag hellre gjort än jobba 7-17, känns som att jag kommer vara tjurig imorgon..

Natti natti

Och just ja måste skriva  ner det här medans jag kommer ihåg det. Jag och en på jobbet kom överens om att om jag inte biter på naglarna på 6 månader då ska hon sluta röka så nu måste jag försöka att inte bita!


Kommentarer
ast.

honey! I'm hooome!

2010-03-12 @ 09:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0