Våffeldagen

Äntligen är det torsdag. Jag har haft torsdag hela veckan så nu när det är torsdag så kanske jag kan få ordning på dagarna igen.
Hade en kort arbetsdag på hemtjänsten idag slutade 11.45, efter det åkte jag och Caleb på badhuset. Sen blev det våfflor till middag, det är ju trots allt våffeldagen idag.

Nu sitter jag i soffan och har tänkt sitta här tills det är dags att gå och lägga sig. Är så sinnessjukt trött nu för tiden. Fattar inte men jag sover men är ändå jättetrött. Aja det är väl bara en period som går över snart.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0