tillbaka

Första dagen av 10 är avklarad. Jag var huur slut som helst när jag kom hem idag. Har hunnit glömma hur jobbigt det är när klockan ringer 05.30 och man ska plumsa genom snön till jobbet..ursh för morgonar med massa snö. Men dagen har varit bra, bara trevligt folk som jobba idag. Och sen måste jag väl erkänna att jag saknat gamlern lite. Dom gör en glad för det mesta. Efter jobbet bar det av hem för att äta, sen till morfar för att träna på hans träningscykel och sen låna hans dusch, för som sagt vi har ju inte nån hemma.

Har även hunnit baka på jobbet idag, kladdkakemuffins blev det som gamlern gillade..hoppas jag iaf. Jobbet har förövrigt börjat likna en igloo. Dom har skottat av taket och hett all snö på baksidan så det täcker fönstren och når hela vägen upp till taket.

Nu ska jag kolla på CSI, sen blir det sova så jag orkar jobba och sen åka pulka med några kompisar och sen även orka åka till Ursviken och vara ledare på bruks.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0