Sovmorgon

Igår kom mamma hem med våran lilla kisse. Hon har inte nått namn än men ska väl få snart förhoppningsvis. Vi väljer mellan Timjan, Vanilj eller Myrra, själv tycker jag Vanilj eller Timjan.
Jag lånar en bild på katten av hon som vi köpte katten av.
Igår kväll blev det film med mina pojkar, vi såg "Evil Dead II" haha ja det var då inte nån skräck men det var ju från 87 eller 88 också så man kan väl inte begära att den ska ha dom bästa effekterna osv.
Imorgon är jag ledig och det känns väldigt bra, jag ska dock vara i stan klockan 12 för att fylla i min tatuering på ryggen men 12 är ju rätt sent ändå så det blir sovmorgon imorgon.

Funderar på en liten powernap nu.



Kommentarer
victoria kusin.

åh va söt :)Timjan röstar jag på! :P

2010-03-22 @ 23:18:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0