Regina Spektor

Ikväll blev det en myskväll med Astrid :) Det är så skönt att ha henne hemma igen. Man inser hur mycket man uppskattar nån när dom varit borta och kommer hem igen :)
Vi har prata om allt och lyssnat på Regina Spektor. Åh hon är såå bra! Alla låtar på skivan "Far" är bra.

"It's like forgetting the words to your favorite song
you can't believe it
you were always singing along
it was so easy and the word so sweet"

Regina Spektor - Eet

Det där stycket ur låten Eet är såå sant. Jag tolkar det som en beskrivning på en känsla som man glömt. Glädje, sorg ja alla olika känslor som finns. När jag mår dåligt minns jag inte hur det är att må bra och tvärt om.

Aja nu blir det "Så Ska Det Låta" innan jag ska sova.
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0