piss är allt jag har att säga och kanske lite till

Ikväll har jag haft en rätt bra dag. Först jobb, sen palt hos farmor och farfar sen dusch dags hos morfar. Jag undrar om han är less på att vi springer där stup i ett. Hoppas inte för det verkar inte gå så fort med toa bygget här hemma.
Efter dusch hade jag och Emma en myskväll..myyyys! Vi såg melodifestivalen så här i efterhand så känner jag att vi skulle ha gått å sett Alice i underlandet istället. För melodifestivalen är ju som ett skämt. Helt seriöst har det nån gång varit så många bra i en final och har det nån gång varit bra låter som verkligen var bra. Svar nej, men vad händer jo den typ sämsta vinner. Det är bara som ett stort skämt!

Vad är bra med låten nån som vet? Jag kan då inte svara, den är tråkig, hon är tråkig och det händer inte nått på scen. Jag hoppas och tror att sverige inte ens kommer vidare från kvalet till Eurovision. Det är bara pinsamt att den låten vann. Om det nu blir så att den kommer vidare så kommer vi då måsta kvala nästa år igen för vinna det lär hon inte. Jag blir förvånad om hon gör det, om det nu mot alla odds skulle hända så hade jag kanske fel om låten.

Aja nog om Melodifestivalen, igår när jag och mamma kom hem från sminkningen så var ju tanke att jag skulle sova. Men jag ringde till Astrid för Thai människorna hade ju tydligen kommit hem och skulle ut på station så dit bar det av. Det passade ju som bra när jag fått sminkning och allt. Det var väldigt kul att träffa dom igen, sen så var Rebecca hemma och också. Himla längesen jag träffa det lilla sockerkortet..saknar henne verkligen när hon härjar i stockholm. Station igår var en bra kväll, det var en av dom där få kvällarna som var riktigt roliga, en sån där kväll man alltid tror att det ska blir och det är därför man fortsätter gå tillbaka dit fast det dom felsta gånger är väldigt tråkigt där. Men som jag sa igår var det kul. Jag dansade och träffade folk, kunde för ett tag glömma bort att jag jobbade nästkommade dag. Vill lova att jag varit trött på jobbet idag. Tur att det var mycke att göra så jag höll mig vaken.

Nu blir det kanske en film men troligtvis kommer jag att somna.

fortfarande bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0