hemma i kaoset

Efter förseningar och lite sura miner så är jag hemma. Kom hem igår vid typ 23.30 tiden istället för 22 det var inte värst men jag var trött.
Idag känns det bara som att jag vill tillbaka till London. Där var det vår och här är det så mycke vinter som det kan bli. Jag gillar det inte!
Sen är huset i ett kaos också, toan ska renoveras så också hallen. Det var inte nån rolig syn man möttes av när man kom hem. Som tur är så ska jag ju jobba ganska mycket nu den här veckan och nästa så jag slipper kaoset rätt bra iaf. Måste komma ihåg att ta med mig dusch saker till jobbet för det blir att duscha där nu fram tills det är klart.

Nu ska jag försöka ta tag i att rensa garderoben och lägga ut lite bilder från London och Stockholm.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0