fredag hela veckan lång

Onsdag idag, själv har jag haft fredag hela dagen hade jag även igår och i förrgår. Aja imorgon är det iaf torsdag och snart är det fredag så då kanske jag blir back on track.
För nån dag sen åt jag mormors köttbullar. Kändes väldigt jobbigt att äta upp dom i vetskap om att jag aldrig nån gång mer kommer att få äta dom. Det var dom sista som fanns och nu finns dom aldrig igen.
Nej ursch vad dåligt jag börjar må av att tänka på det.
Men jag kan ju tillägga att dom var väldigt goda och jag kommer att sakna mormor och hennes goda mat.

Nu borde jag sova för klockan ringer 05.30 imorgon men jag funderar på om jag inte ska försöka orka hålla mig vaken och se Criminal Minds för det är sååå bra! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0