fick en lårkaka men det var värt det

Trevlig dag på jobbet idag med trevliga gamlingar och arbetskamrater.
Efter jobbet som slutade klockan 13 idag bar det av ut i snön med Josef, Johanna, Joel, Alfred och David. Vi åkte pluka, madrass och snow trasher.
Jag och Johanna åkte omedvetet ner i ett stup, det resulterade i att vi blev alldeles snöiga, jag fastnade i snön så Johanna var tvungen att gräva loss mig och jag fick en lårkaka + blåmärke på låret. Men jag vill lova att det var värt det. Har ont men sjuuukt kul var det. Men när man visste vilket stup det var så blir det inte nå mer åk där vill jag lova.

Ikväll blir det slappar kväll, orkar inte göra nått eftersom det är jobb imorgon. Jag ska kanske köpa lite Ben And Jerrys och äta om jag ska orka ta mig till Tempo. Ica kanske till och med har då är det ju inte så långt alls.

Nej nu vill jag ha middag!
HEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0