23

Idag har jag fyllt i tatueringen på ryggen och hälsat på morfar ett tag. Sen när jag och mamma kom hem så lagade jag mat, jag gjorde hemmagjorda piroger. Det var det inte nå fel på alls faktis. Nu är jag såå sjukt trött jag fattar inte, jag har ändå sovit rätt många timmar ändå. Jag ska försöka lägga mig i tid ikväll för jag jobbar 7-17 imorgon.

Sen så är jag ledig i helgen så om det är så att det är nån som inte ska på Umeå Open så hör av er för jag lär ha lite att göra. Eller jag kanske ska säga att än så länge är jag ledig det återstår att se om det fortsätter så :P

Nu ska jag se Chuck och How I Met Your Mother.


Hade inte nån bild på maten jag gjorde idag så det blev en på den jag gjorde i söndags.
Nog är hon söt nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0