14.45

Kom just in från en promenad med Sofie som är hemma igen. Det var trevligt vi pratade mycket angående tro och framtiden.
Nu sitter jag i soffan och laddar inför jobb ikväll på hemtjänsten. Det var längesen nu men det ska nog gå bra ändå förhoppningsvis :)
Imorgon är det också jobb som väntar men då är det på skärgårds först mellan 7-12 sen kväll 18-20.
Nu ska jag iaf börja bege mig för jag måste hinna på Ica för att ha nått att äta ikväll.
Sen får vi se om det blir nått ikväll tror att Joel skulle ha invigning av spelt som dom har byggtt/skapat/kommit på. Kalla det vad du vill dom har iaf kämpat och gjort ett spel. Det är rätt kul ändå, Zombieplague är namnet.

Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0