10,1

Äntligen en ledig dag. Nu är jag ledig till på onsdag då ska jag först jobba på Björkskolan sen vidare till skärgårds. Ska även jobba på Bruksskolan men det är inte förän på fredag.
Idag blev det lunch med Astrid hemma hos henne. Astrids mamma hade gjort en jättegod tacopaj så det var inte dålig start på dagen. Sen begav vi oss in till stan eller rättare sagt solbacken. Där köpte jag mig en mini PC. Sen åkte vi in till stan en tväris och sen vidare till myrorna. Där hitta jag en väska till mamma och ett par skor till mig.

Resten av dagen har jag bara suttit i soffan och njutit av att jag är ledig.

Nu blir det att kolla på Saltön sen Criminal Minds


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0