Bröllop och Joypeak

Nu börjar det närma sig, snart åker jag till Kina. Känns jätteroligt, TAGGA!!!

Idag har det varit ett regnigt Joypeak men det har varit rätt bra med folk ändå. Jag har flätat hår och ska snart tillbaka igen för att fixa det som är kvar på dekoreringen. Hann hem en sväng i mellan för att kolla på Viktoria och Daniels bröllop. Nog har jag varit emot det en hel del, allt prat och tjaffs det har stått om det gör en slut. Men jag kan ju inte säga att dom inte var fina och att det är kul att dom gift sig.
Nu blir det middag sen tillbaka på Joypeak.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0