16 juni

Det är mycket som ska hinnas med innan jag börjar min resa till Kina. Ska hinna fixa med Joypeak Live som är på lördag så dagarna fram tills det kommer att gå åt till det. Måste försöka hinna tvätta och planera vad som ska med till Kina. Träffa Hedvig för att rådfråga om vad man egentligen ska ha med sig. Hon är smart så hon vet sånt.
Äta middag med familjen + Farmor och farfar på söndag för att fira att dom varit gifta i 50 år snart. Sen självklart måste jag packa och kanske försöka hinna umgås med nån innan jag åker. Ja inte känns det som att jag har semester inte.
Bäst att börja med det som måste göras.
Hoj!
Bara för att han är så söt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0