Trästockfestivalen dag 2, kvällen

öronen tjuter och huvudet dunkar, med andra ord en lyckad kväll på trästock.
Kvällen började med middag hos Gustav med Samuel, Siri, Tina, Amanda och Ethel. Sen blev det en massa skitsnack och sedan vidare till nordanå. Började med att se Joel Alme sen Moneybrother. Höjdpunkten idag var självklart Rena Rama. Riktigt kul att dom var tillbaka i år igen. Det gillas starkt och det var riktigt bra.
Dansa av mig fick jag göra till Klubb Brrrap Brrrap!!, det var kul.
Nu ska jag försöka he mig i säng så vaknar jag kanske i tid och hinner se Sex And The City imorgon på morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0