Trästockfestivalen dag 1

sov som en däckad, hörde inte väckarklockan som skulle väcka mig klockan 12. Vaknade istället av att Hedvig ringde och hörde om det inte var dags att börja göra pizza. Svaret blev ja så jag skyndade mig till stan och älvsbacka. Jag, Julia, Hedvig och Jonas gjorde en underbart god pizza. Sen begav vi oss till Trästock för att lyssna på Melissa Horn och efter det Hästpojken. Båda mycket bra. Klockan 21 gav jag upp för då var jag kall och blöt efter allt regn.
Men imorgon blir det att ta nya tag och tagga inför en massa bra musik och trevligt folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0