Solat i tjocksockar

Blev en dag på havet idag. Åkte båt med Hedvig och hennes familj + Nyströms och Samuel. Trots att det inte var det ultimata båt vädret idag så gav vi oss ut.

Vårt första stopp blev på en ö, där vi fikade. Jag njöt trots myggen som anföll och trots att jag låg på min handduk i tjocktröja, mjukisbyxor och tjocksockar. Vi tog en promenad längst stranden, kastade lite macka och tog lite kort. Sen begav vi oss vidare till Burehellerna. Där doppade jag fötterna i vattnet tills dom blev blå och sedan fika vi lite till sen sov jag en stund på bryggan.
Jag får helt enkelt summera det till en bra dag.

Ikväll har Veronica tittat förbi en stund, vi myste lite med valparna och sen blev det en promenad för att köpa glass. Kollade även lite på lägenheter i Umeå så vi får se vad det ska bli av det hela.
Snart blir det Criminal Minds men först ska jag lägga in lite bilder från dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0