onsdag, torsdag, fredag & lördag

hade en mysig onsdagkväll med Matilda, Hedvig och Elin på "räkmuséet". Vi satt på bryggan och åt glass i det underbara vädret. Sen fortsatte kvällen hos Elin i Ursviken med en massa skitsnack och scones.


torsdag blev det stan med Astrid. Vi började med en fika och sen blev det cupan och myrorna. Jag hittade en tjocktröja och en jacka. Astrid shoppad ett par riktigt snygga skor och två tröjor på myrorna.
Efter det skildes våra vägar.
På kvällen blev det ännu en tur till stan men då till Älvsbacka och Hedvig. Jag, Hedvig och Alfred köpte Ben & Jerrys glass på Hemmakväll för 33 kr. Vi satte oss på Mannhemskajen och i solen och njöt.


fredag blev en Sex And The City dag med tanke på att jag skulle ut på min första natt efter min 1 månads långa semester. Den var välbehövd för natten gick riktigt bra och tålamodet var på topp.
lördag idag då. Jag sov till 14 sen blev det glass i "ica parken" med Hedvig, David och Alfred. Sen kaffe på bryggan hos David. Nu sitter jag här och gläds åt att internet är tillbaka och att jag fortfarande har 3 timmar kvar tills jag börjar jobba igen.
Nu blir det Sex And The City tills det är dags att ge sig av.
Hoj!
(Emma alla dom här bilderna är bara för din skull)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0