kaffe och shopping

Idag blev en heldag på stan. Först kaffe med Gustav, sen gick vi på jakt efter kläder till den gosse. Men det var inte nått lätt projekt vill jag lova. Han är ju spe som en sticka och kan inte ha nå kläder utan att dom ser ut som tält. Vi gav iaf upp efter att ha besökt varje affär i stan och viss två gånger. Till mig var det enklare, jag hejdade dock mig själv. Köpte bara en t-shirt/klänning från Indiska. Där möttes vi av en halvnaken skyltdocka som gav oss ett gott skratt.
Efter en kort sväng på jakt efter skor så gick vi skilda vägar. Jag mötte upp Maria, Astrid och Elin. Vi köpte lite festivalmat. Jag rekommenderar starkt thaimaten, mums.
Sen blev det ännu en tur på stan för nu skulle dom andra inhandla lite saker.
Sen åkte jag och Astrid hem till mig en stund och kolla lite på SATC. Nu är jag ensam igen, ska snart ta mig ett kvällsdopp med Christoffer sen invänta mina föräldrar som kommer hem efter semestern.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0