Heldag på stan

Mätt och belåten efter en familje kväll med bio och middag.
Jag, Mamma, Pappa, Benjamin och Adam åt först mat på "Lilla Kina" sen blev det glass på Max och sen Bio. Vi såg Beck, den var riktigt bra och spännande.
Tidigare idag var jag en sväng på stan med Maria. Jag köpte ett gult linne på H&M och en T-shirt från Cupan. Det är otroligt hur man alltid ska lyckas shoppa nått. Sen åkte vi till Marias lägenhet för att hämta nyckeln så nu har hon verkligen tagit över lägenheten och ska snart flytta dit. Det är en liten söt etta.

Jag har ju också planer på att flytta. Imorgon ska jag ta tag i letandet av lägenhet i Umeå. Förhoppningsvis kommer jag in på Socialpsykologi som är en termin. Skaffar mig lite högskolepoäng och får prova på nått nytt.

Nu kan det bli en film, för jag måste försöka vara upp ett tag så jag kan sova länge imorgon för då är det dags för nattjobb igen.
Emma Stenman jag hoppas du läser det här för jag vill påminna dig om att vi ska smsa hela helgen och hela nätterna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0