F U * K

Ghaa, sååå less jag är på frågan, "Sannah vad ska du göra till hösten". Om jag visste så skulle ni inte behöva fråga för då skulle jag tala om det, det är vad jag skulle vilja svara egentligen men så blir inte svaret. Mitt svar just nu är att jag ska hoppa, men det blir så dålig stämning då. Så nu har jag bytt svar till "jag ska flytta till Irland, gifta mig och skaffa barn". Stämningen blir inte mycket bättre då heller.
Jag undrar vad man ska svara för att folk ska bli nöjda. Vad ska jag svara på frågan när jag ställer den till mig själv. Jag har inte en blekaste aning?!

Idag lutar det år Umeå, frågar du mig om en vecka så är det nått helt annat. Men det är väl bara att bestämma sig och göra det. Jag menar det är ju trots allt bara ett halv år och det är nog nyttigt att testa nått nytt. Lämna skärgårdshemmet och skellefteå måste jag verkligen göra. Orkar inte vara här mer, jag pallar det verkligen inte.
Imorgon är det dags att rensa tankarna ett tag. Åker ut med båten med Hedvig och hennes familj till Burehällarna. Ska blir skönt, hoppas på bra väder. Nu ska jag sova för klockan ringer 09.00 imorgon.
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0