27.7

räknar ner dagarna som är kvar av min ledighet. Börjar nämligen om på fredag klockan 21.15. Det ska nog gå bra men jag är inte jätte taggad för jag har som vant mig vid att vara ledig nu.

I lördags var det stadsfesten för hela slanten. Åkte dit med Astrid och Anna..trevligt trevligt hann tappa bort dom mer än en gång vill jag lova. Aja The Ark var väldigt bra, jag röstar för mer bra artister och bort med Etype.

Idag har jag legat och solat på bryggan, tror dessvärre inte att jag fått nån färg, det brukar som vara dåligt med det.
Sen cyklade jag och Ruben och köpte en glass och nu ligger jag här i soffan och försöker att inte svettas.
Snart är det förhoppningsvis middag för jag börjar vara lite hungrig faktis.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0