sjuk..

Ja jag har råkat ut för det mest hatade...magsjuka! Jag kan dock vara glad övar att det värsta är över, nu är det bara kroppen som är slut. Sen har jag ont överallt, men illa måendet är iaf över så som sagt det värsta är över. Sen kan jag väl hoppas att jag gjort bort mina sjukdomar för i år nu då.
Magsjuka..check
Förkylning..check

Ja men då var det gjort då. Nu ska jag vara frisk som en nötkärna resten av året.

Nu är det mat, ska försöka få i mig lite mexicanasoppa hade jag tänkt.

hejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0