så gick det med det

Ja här var det ett tag sen man skrev. Men jag har som inte så mycket att skriva.
Allt är som vanligt igen, jag jobbar och när jag kommer hem är jag helt slut, är snart tillbaka till den där osociala människan igen. Sen så åker snart alla iväg också, Alfred har åkt tillbaka till Luleå. Emma, Linda och Astrid åker till Thailand och Maria flyttar till London typ snart. Men nån är väl förhoppningsvis kvar här.

Nej nu ska jag se om det går att sova snart, för imorgon är det jobb 06.45-16.00.

hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0