mormor

Kommer alltid att sakna och älska dig! Du var den mysigaste mormor man kan ha.
Vem ska jag nu lösa korsord med? Vem ska nu göra världens godaste köttbullar och palt? Vem ska nu ta hand om morfar? Och vem ska alltid bara finnas där?

Jag vet att du har det bra där du är nu, hemma hos Gud. Men för oss som är kvar är det svårt att förstå. Jag vet inte vars jag ska ta vägen, det gör så ont.

Mormor jag minns det sista du sa till mig igår innan jag for från sjukhuset."Hejdå Sannah gumman" Men vem kunde tro att det var hejdå, det var ju bara på återseende.

För alltid världens bästa mormor!


Kommentarer
Veronica

Men Sannah :( finns här & tänker på dig.

2010-01-15 @ 23:26:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0