7-17 x2

Idag var det jobb 7-17 på Skärgårds. Jag känner att jag inte riktigt är på topp än.
Blir jättetrött och less fort men det är tur att gamlern för det mesta är söta. Fick höra två gånger idag att jag var en ängel och en gång att jag var stjärna. Det är tur att man får så mycket tillbaka av dom så man klarar dagens motgångar.
Imorgon gäller samma sak, men förhoppningsvis är det en lite lugnare dag så mitt psyke håller.

Sen så har jag bokat en resa till London nu, åker den 16 till stockholm och till London den 17 Februari. Kommer hem till Skellefteå 1 Mars. Men innan jag åker dit så är det mycket som ska hända.
Jobb och sen så ska mormor begravas den 5 Februari, då kommer det verkligen kännas att hon är borta. Just nu tror jag nog nån stans att hon fortfarande är kvar, det känns inte verkligt än. Hon är som fortfarande med för nu är det så mycket som ska ordnas, som tex planering för begravningen. Men vi ska nog klara oss igenom det här också.

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0