2010

Jaha då var det 2010 då. Ja mitt nyår spenderade jag på jobbet med Maria Björnfot. Vi hade det som trevligt, skålade på tolvslaget och åt lite gott. Men resten av timmarna på jobbet var inte några slappartimmar vill jag lova. Vi sprang hela natten, satt inte många minuter. Att jag var trött märktes när jag vaknade 16.30! Helt sjukt men nu ska jag väl vara utvilad hoppas jag, och sen håller jag tummarna för att jag kan somna ikväll. Sen är det lika bra att sova när det är sånt här skitväder. Jag trodde ett tag att jag inte skulle ta mig hem i morse, det var sjuka drivkanter av snö mitt på vägarna. Ja jag kan inte säga annat än att det var ett äventyr. När jag var utanför vårat hus så var jag tvungen att köra rakt igenom en drivkant, det flög snö och sen blev det alldeles mörkt i bilen. Ja tur att jag nästan var hemma iaf så det bara var att svänga upp på gården.

Nu är det snart dags för friddag (frukost/middag), och eftersom att det är fredag så är det Tacos.

Hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0