en liten uppdatering

Efter två nätter av mycket lite sömn så vill jag påstå att idag är en seg morgon. Jag vet inte riktigt varför jag inte kunnat sova men det har bara varit så.
På torsdags kvällen så flyttade jag som sagt till Elin och Maria i Archway från Bethnal Green där jag bodde hos Hedvig.
Det är mysigt här, vi har en lite balkong med utsikt över en liten park. Duschen är väl inte nått att hurra för, men jag kan ju vara glad att det finns nån iaf, tillskillnad från när jag kommer hem. Dom har börjat riva badrummet så det blir att duscha på jobbet och det är nog lungt för jag vet att jag har jobb två veckor framöver iaf. Börjar om att jobba på torsdag och jobbar då torsdag, fredag, lördag och söndag. Är ledig måndag sen blir det jobbat tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Alla dagar är 7-17 förutom typ två som en är delad och en är en kväll. Men det är känns bra att få ta igen lite tid nu när jag varit på semester och shoppat ;)

Torsdags kvällen var en mysig kväll. Vi åkte till Irishpub, åt mat och drack lite cider. Det var mycket mysigt måste jag säga. Det kommer bilder sen när jag kommer hem och har sladden till kameran. 
Igår var det fredag, jag, Maria och Sanna var i Covent Garden. Måste ju vara ett av dom mysigaste ställena i London. Vi gick på en marknad som var där sen så titta vi lite i affärer också. Jag hittade en svart kjol och en randig T-shirt på H&M sen slutade ju dagen med att vi mötte upp Elin på Starbucks i Tottenham Court Road. Sen på kvällen hade vi lite fredagsmys. Lyssna på musik, prata åt lite godis och hade det bara allmänt mysigt..me like! Elins pojkvän Mark kom också och hälsade på. Det är alltid trevligt att träffa nytt folk. Sen åkte Sanna hem det var mindre kul men jag hoppas att hennes resa gick bra.
Idag blir det en sväng till Camden med Elin. Vi ska kolla lite på H&M och sen kolla lite på sportkläder för jag har planer på att börja springa igen när jag kommer hem. Så jag behöver nå nya träningskläder känner jag. 

Nej alltså klockan går och jag är långt ifrån klar. Måste hitta nå kläder kan inte gå i pyjamas hela dagen.

PUSS!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0