London

Jaha då har jag tagit mig till London då. Först blev det ett dygn i Stockholm hos Gustav. Vi hade det mycket trevligt iaf om du frågar mig. På kvällen när jag kom så hämta han mig på T-Centralen och det tackar jag för annars hade jag nog virrat runt i Stockholm för att hitta till Flemmingsberg. När jag kom fram så bakade vi Scones och åt med marmelad, mums.
Sen blev det en massa prat om allt och inget. Dagen efter så skulle Gustav på ett seminarium, han stressa sig in till Stockholm och jag tog en lugn morgon. Till frukost blev det Gustavs hemmagjorda müsli och den var det inget fel på. Jag tror att jag måste prova göra det när jag kommer hem. Sen kom han tillbaka vid lunch tid och vi gjorde lunch, kyckling och potatissallad. Sen var det bara att he sig iväg mot Arlanda igen, övertalade Gustav att följa mig till T-centralen. Sen bar det av med Alrlanda Express till Arland och jag tog mig till flyget. Flyget var 45 minuter sent om inte mer. Men som lovat var Maria på flygplatsen och väntade på mig, vi mötte sen upp Hedvig på Holborn station och där ifrån tog jag mig dit Hedvig bor och här befinner jag mig nu.

Ikväll ska jag fika med Maria på Starbucks, om jag hittar till Tootenham Court Road haha ja alltså jag kan ju inte säga att jag har nått lokalsinne alls. Men det ska nog gå om jag skärper mig.

Nej nu är det dags att börja gruva sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0