Söndag i London

Idag blir det Brick Lane market med Hedvig. Jag vill ju inte påstå att vi är snabba men nån gång idag ska vi nog ta oss ut. Jag skyller på vädret för idag känns det inte som att det är vår. Idag är det regn och inte alls så varmt men det är ju mer likt London med sånt väder så klaga kan man väl inte.

Sen så ringde dom från jobbet idag, man ska visst aldrig kunna komma ifrån dom vars man än är.
Ikväll kan det bli bio annars blir det att åka och hälsa på Julias syster som bor i Brick Lane aja vi får se. Sen förövrigt kanske jag ska berätta att jag lyckades hitta till Angel igår uta några större problem faktis. Det stärkte mitt självförtroende så jag ska nog kunna he mig ut på nå egna äventyr imorgon när Hedvig är på jobbet.

Aja dags att börja göra sig klar så det blir nått gjort den här dagen.

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0