på återseende London

Sista dagen i London är snart slut. Jag hann med en sista shopping idag. Inhandlade lite träningskläder för när jag kommer hem så blir det att ta tag med träningen. Efter den lilla shoppingen åkte jag, Elin och Maria till Bond Street och satt oss på ett mysigt Starbucks (jag vet att det låter som att vi bara suttit på starbucks men så är det faktis inte). Senare på kvällen gick jag ut och åt med Hedvig och Julia på en restaurant som hette Vagamama. Det var typ Japansk mat, gott var det men inte så speciellt. Nu ligger jag i Elins säng och väntar på att Maria som varit och jobba och Elin som varit och ätit middag med Mark ska komma hem så att jag inte är så ensam längre.
Jag hoppas på några avsnitt Scrubs och kanske lite Ben And Jerrys glass, men vi får se. Borde väl egentligen he mig i säng för jag måste upp tidigt imorgon typ klockan 05.30. För måste senast åka här ifrån klockan 06.30 känns det som. Aja det måste gå, får ju ta igen min sömn när jag kommer hem.

Igår var jag, Märta, Maria och Elin ute på en pub i Camden, minns inte vad den hette men nått med 17 iaf. Den var mysig och alldeles lagomt stor. Vi var där ett tag sen åkte vi hem och kollade lite på Scrubs. Det var en mysig kväll.

Nu ska jag läsa en stud och hålla tummarna för att nån kommer hem snart.

Hejdå London och Sverige vi ses imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0