onsdag i london

Soltimmarna var få idag, men dom fanns dock. Jag har spenderat den största delen av dagen på Starbucks med Elin, Sanna och Maria. Det var mycket mysigt. Jag hann även med en sväng på Oxford street och köpte lite skivor och gick förbi en sväng på Bershka och prata med Hedvig som jobbade på så bra.
Sen blev det en sen middag. Jag åt en god pastasallad från Mark And Spencer och nu sitter jag och Hedvig och väntar på att filmen vi ska se ska laddas klart. Det blir en svensk film som heter Prinsessa ja vi får se om den är bra eller inte :)

Nej nu börjar den närma sig klar..hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0