Notting Hill

Idag (torsdag) har jag och Hedvig vandrat runt lite i Notting Hill och suttit på ett jättemysigt fik och druckit varmchoklad. Ikväll ska vi ut och äta med Maria, Sanna och Elin. Jag ska även flytta till Maria och Elin ikväll för att bo där i helgen.
Vi får se vad som händer i helgen säkert ska vi hinna med att pubba lite sen får vi se. Det är ju som sagt lite regnigt så det är inte så kul att vara ute och utforska London. Känner också att jag gjort det förra gången jag var här.

När jag kommer hem har jag en massa serier jag ska börja se sen ska jag också försöka flytta lite till min nya hårddisk så det blir lite plats och lite bättre ordning.
Film och serier på en och bilder på den andra tror jag eller kanske film och bilder på en och serier på den andra. Men vi får se vad som blir bäst. Nu ska vi snart he oss ut i regnet igen, mina skor är förövrigt väldigt blöta men men sånt är livet.

Hejs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0