mysig dag

Begravningen börjar närma sig, jag har fortfarande inte bestämt om jag ska sjunga eller inte.
Imorgon kommer delar av släkten och resten kommer på torsdagsmorgon.

Idag så har jag varit på kurs på jobbet angånde matvanor inom äldreomsorgen. Sen for jag upp till stan för att ha en mycket trevlig fikastund med Emma Ruth. Jag inhandlade även en kofta från kupan för 30 kr och ett par hörlurar med mic så nu kan jag använda Skype igen :D
Sen har jag även hunnit med en 40 mins promenad med Emil idag. Kallt var det men båda överlevde.

Nu ska jag försöka sova, blev bara 3 timmars sömn föregående natt.


Kommentarer
victoria

jag tycker du ska sjunga. om du orkar och klara av det. hurt med christina är ju fin.

eller kanske en fin carola låt. du kanske har hittat en låt? jag skulle vilja sjunga.. om jag hade rösten..



vi ses snart kram kusinen.

2010-02-02 @ 00:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0