mormor

Idag har dagen kommit då vi ska ta ett sista förväl av mormor. Eller jag skulle vilja kalla det "på återseende" för att jag vet att vi kommer att träffas i himlen när det är min tur att flytta hem till Gud.
Igår var vi iaf och dukade, jag har några bilder som jag ska lägga in senare om jag orkar. Det blev iaf jättebra så jag tror att det här kommer att bli en jättefin och minnesvärd dag för hela släkten.

Sen började jag tänka igår på att det är tragiskt att det ska behövas en tragegi för ALLA i släkten ska träffas. Tror inte jag kan minnas att vi nån gång tidigare träffats så många. Aja man kan väl hoppas på att vi träffas en gång till så här men utan att nån har lämnat oss. Samtidigt kan man se det som mormors sista gåva till oss, att vi ska få vara tillsammans och ta hand om varandra alla vi som är kvar.

Aja nu ska jag och Sara he oss till stan för att hämta Hanna och den försöka hitta en gästbok som alla ska få skriva i på begravningen.

Saknar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0