Mello del 2

Nu är veckans melodifesteval slut, Erik Saade var klart bäste sen Andreas Johnson. Som sagt dom var bäst och dom gick vidare till final. Så även denna gång så gick dom två bästa vidare till final.
Nu kollar jag på lite OS, nu är det skidskytte och när det är klart blir det film. Jag, mamma, pappa och Benjamin ska se en Wallander film efter.  Jag hoppas att jag tar mig upp imorgon för då är jobb på hemtjänsten, men mamma sa som alla andra har sagt så många gånger, du är ung Sannah du klarar det.
Ja får väl lita på vad dom säger och hoppas att dom har rätt.

Annars då så är det alla hjärtans dag imorgon. Jag skulle vilja kalla den dagen för en dag då alla affärer vill att man köper en massa saker. En överrekalmerad dag som suger när man inte har nån att dela dagen med.
Sen så börjar London närma sig också, måste börja packa för jag åker ju på tisdag. På måndag är det tatuerings dags också. Oj oj måste hitta en stil jag vill ha. Ursch nu blev det en massa saker jag måste styra upp imorgon hur ska jag hinna det då? Städa, jobba, cellgrupp, packa och bestämma stil.

Nej nu tillbaka till OS.

HEJS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0