Mello del 1

Sitter i tv-rummet och kollar på Cartoon network. Dom vistar just nu Pinky och hjärnan, det är om två möss en smart och en lite mindre intelligent. Det jag ville ha sagt med det var iaf att jag såg på det när jag var liten, himla typiskt att det inte är lika bra som jag minns det.

Igår var det mormors begravning. Den var jättefin och efter åt var det trevligt om man nu kan säga så. Men det var kul att träffa hela släkten och kul att träffa mormors syskon och morfars syskon. Lyssna på berättelser från förr.

För ett litet tag sen kom Hanna också in i Tv-rummet nu taggar jag, mamma, Cornelia, pappa, Hanna och Vicki på Melodifestivalen. Efter mello är det dags för mig att åka till jobbet, det är lika bra att börja tagga nu.
Aja nu är det mello iaf.

hejs.

Lite bilder från begravningen:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0